18 Ağustos 2015 Salı

        Php ile Üye Girişi, Kayıt Formu ve Admin Paneli Oluşturma 



Üye giriş formunda öncelikle tasarım için bootstrap kullanılmıştır.Üyelik için  kullanıcının bilgilerini almak  adına yapılan butonların html kodları aşağıda verilmiştir.




Kullanıcı üye olduktan sonra giriş yapması için giriş paneli oluşturdum.

girisyap dosyamızın kodları:


Giriş yaptıktan sonra kullanıcının  şifresinin ,kullanıcı adının doğru olup olmadığını aşağıdaki kodlarla denetledim.


yanlış girdiğimiz durumda uyarı mesajı alacagız .



giriş yaptıktan sonra kategoriler sayfamıza yönlendiriliyoruzz.
sonrasında profil sayfamızı görüntüleyebiliyoruz ve profil bilgilerimizi güncelleyebiliyoruz.


güncelleme işlemi için aşagıdaki kodları yazdım guncelle.php dosyama:


Eğer admin olarak giriş yaparsak aşagıdakı sayfa çıkacaktır.

Burdan kayıtlı olan üyelerimizi görebiliriz ve üye silme işlemlerini gerçekleştirebiliriz kategori ekle sayfa ekle kategori sil gibi işlemlerimizide işlemler butununa basıp gerçekleştirebiliriz.

Üyeler Sayfamız:
  Üye Silme sayfamız:

 Kategori Ekle sayfamız:

 Sayfa Ekle :

 Kategori veye Sayfa silecegimiz kısım:

Üye Silme işlemimiz için aşagıdakı kodları yazdım:



Kayıtlı kullanıcılarımızı görmek için şagıdakı kodları yazdım:

Sayfa Ekleme işlemi için kodlarımız:


Kategori Ekle  sayfamız için kodlarımız:


Kategori ve Sayfa silme işlemleri için  kodlarımız:



Böylelikle Php ile Üye Girişi, Kayıt Formu ve Admin Paneli Oluşturma işlemlerimizi başarı bir şekilde bitirmiş olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder